Jaarlijkse verkoop Champagne ten voordele van de sociale doelen van ROTARY CLUB LAARNE-LOCHRISTI.

De feestdagen komen dichterbij, dus tijd om de voorraden aan te vullen … Wij bieden jullie opnieuw twee uitstekende champagnes aan voor een scherpe prijs. De opbrengst gaat uiteraard naar de sociale doelen van onze Rotary Club.

Champagne Prévoteau-Perrier

Een van de pioniers uit de champagne is de Champagne Prévoteau-Perrier uit het schilderachtige Damery op een steenworp van Epernay, gesticht in 1946 door het echtpaar Henri Prévoteau-Perrier. Delphine Prévoteau en Christophe Boudard zetten vandaag het pionierswerk met grote klasse verder.

Wij bieden de standaard cuvée La Valée (20% Chardonnay en 80% Pinots) en de Brut Rosé (dezelfde basis Brut + 8% à 11% Coteau Champenois Rouge) aan. Beide zijn ideaal als aperitief.

U heeft de keuze uit 3 mogelijkheden,

Cuvée La Vallée               126 euro / karton van 6 flessen

Cuvée Rosé                       138 euro / karton van 6 flessen

Cuvée La Valée 33 cl        75 euro / karton van 6 flessen

Vul het bijgevoegde bestelformulier in en druk op “versturen”.

Vermeld uw naam, adres en via welk lid u de champagne wenst te laten leveren. Duid aan indien u een kostennota wenst te ontvangen.

Enkel na betaling van uw bestelling op rekening van RC Laarne-Lochristi BE11 7512 0734 8048, zal u de champagne worden geleverd door een lid van onze club.

Wij danken u alvast voor uw steun.

Champagne prevoteau-lavallee

Champagne prevoteau-rose