Over ons

Onze club Laarne-Lochristi , gesticht en erkend in 2007, met als peterclub RC Wetteren, omvat een dertigtal leden en is een gemengde club waar zowel mannen als vrouwen het samen goedvinden en zich gezamenlijk inzetten voor de Rotary idealen. Hiervoor vergaderen wij wekelijks op donderdagavond om 20u00 in ons clublokaal. Op deze vergaderingen zijn bezoekers van andere Rotaryclubs en bezoekers op uitnodiging van een clublid altijd van harte welkom. Ze worden hierbij verzocht zich vooraf in te schrijven ten laatste de woensdagmiddag om 12u00.

Tevens heeft onze club een jumelage aangegaan met Rotary club Emmeloord in Nederland. Deze jumelage beoogt culturele vriendschapsbanden te smeden en gemeenschappelijke activiteiten te ontwikkelen.

Dhr. Kurt Wynendaele

Voorzitter rotary Laarne-Lochristi